Adopta un catelus

marți, 22 iunie 2010

Of, of

E vara. Afara plouă. E frig. Aproape în fiecare zi avem parte de câte-o furtună. În Italia a nins. E vara şi mi-am promis că o să o iau de la capăt. Nu am schimbat locul de muncă, nu am probleme în familie, nu încep o nouă cură de slăbire, ci pur şi simplu simt că am nevoie de un nou început în ceea ce priveşte felul meu de a fi.
Sunt încăpăţânată. Am impresia mereu că am dreptate (şi de ce să nu o recunoaştem, de cele mai multe ori chiar am :P). De la fel de multe ori aflu că dreptatea mea nu face nici cât o ceapă degerată, că există "dreptăţi" mult mai drepte decât dreptatea mea şi că, fie că am dreptate sau nu, niciodată nu mi se va da dreptate. De asemenea, uneori mi se pare că sunt redundantă. Apoi mă gândesc mai bine şi îmi dau seama că într-adevăr sunt. Chiar dacă ştiu că am unele calităţi, îmi place foarte mult să le resping ca fiind doar complimente gratuite atunci când mi le apreciază cineva. Am avut încredere în oameni. Întotdeauna. Fără cea mai mică ezitare. Am admirat în secret. Mereu le-am găsit la toţi calităţi care să-mi zgândăre orgoliul (a se citi "invidia") şi imperfecţiuni care să mă situeze în buricul pământului.
Am crezut în oameni, când ar fi trebuit să mă încred în Dumnezeu. Am căutat laude, când ar fi trebuit să descopăr modestia. Am găsit răspunsul. Căutarea continuă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vox Populi