Adopta un catelus

joi, 24 iunie 2010

Trandafire... mințiți, mă?

Teo Trandafir - curtezana micului ecran

Teo Trandafir. Un TV-icon al ultimilor ani,un parlamentar difuzat la greu în ultimele luni și o dovadă a unei mentalități moștenite de câteva sute de ani. Ca să nu o mai lungesc, am să încep cu sfârșitul. Din punctul meu de vedere, Teo este o Chira Duduca a timpurilor noastre, o curtezană a micului ecran care a simulat, până acum, o istețime tipică românașului de rând care râde șmecherește în colțul gurii la propriile prostioare. Mariajul cu Dinu Păturică al momentului, în speță partidul de guvernământ, în scopul unui mariaj din care ambii parteneri să tragă foloasele (ne)cuvenite, este plin de năbădăi. Prins în mrejele curtezanei TV care știe să își proclame calitățile unei mari doamne sub masca pseudo-modestiei, bucureșteanul din Colegiul 19 - Capitală s-a dus la vot și a pus ștampila pe cei doi trandafiri.
După câteva luni vede la televizor că Trandafir, Teo Trandafir, are conștiință. Că va încerca, să dea jos cu guvernul, alături de adversarii politici, pentru binele românilor. Până aici, totul bine și frumos. După ce introduce bila în urnă, începe bufoneria. Pupături cu alți colegi parlamentari, hohote de râs, balamuc național. Nu are rost să vă descriu atmosfera, pentru că este cea uzuală din camera deputaților.  
Cum să minți poporul cu televizorul?


Urmează penitența: excluderea din partid și schimbarea de atitudine a deputatului. I-a venit cu le(be)șinare. Avea glicemia crescută. "A fost o nenorocită de cădere de glicemie. Acum am aflat pentru că între timp mi-am făcut investigații. Pur și simplu nu reușisem să mănânc nimic de dimineață și mi s-a făcut rău", a declarat ea ulterior pentru mai multe publicații naționale. Cât de jalnic. Stați să vedeți ce urmează. Jurnaliștii o întreabă dacă a fost sunată de premierul Emil Boc, iar răspunsul ei este că nu știe, întrucât ar fi avut ceva probleme cu telefonul. Da. Cu telefonul. Să fie oare aceasta noua definiție a coloanei vertebrale? A asumării unui lucru în care se se presupune că ai crezut? În acest caz, Teo are mari probleme... cu telefonul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vox Populi